måndag 12 mars 2012

Godkväll!!

Allt bra med er?
Alhamdulillah det är bara bra med mig!
 Lite trött allmänt, men det börjar gå uppåt, vilket känns bra!

Idag har jag som sagt varit i skolan, vi gör ju inte så mycket så vi bara tar det lugnt!
Har bara projekt hela tiden.
 Men ehm... Ja just nu städar jag, har sån lust att storstäda alltså.
 Ni vet när man känner att det bara är för mycket grejer över allt där dom inte ska vara liksom.
Och saker som ska slängas.
Måste lägga ner mer tid på sånt alltså!

 Ehm.. ja juste ni får säga några bra appar till mig på Iphone..
Har bara hittat några få, t ex så jag kan blogga, det var behövd!
Känns bra att man kan blogg när som helst och inte bara när man kommer hem och sitter vid datorn.

 Hm.. ja jag tänkte skriva lite från föreläsningen i torsdags på MUMS, det var intressant och mycket viktigt föreläsning.
Har också fått reda på att Niqabisten!ska komma och föreläsa i slutet av månaden.
Vi har även bestämt att träffas lite och umgås, Ska bli trevligt inshaallah!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar