söndag 26 februari 2012

Assalamu aleykum!!!

Alhamdulillah för livet, alhamdulillah för att alla väglede just mig, valde just lilla mig!

Jag är en praktiserande muslim alhamdulillah, jag praktiserar islam varje dag.
Islam är mitt liv, och hijaben är mitt val!
Jag tänkte starta denna blogg för att blogspot verkar lite bättre än blogg.se.
Tänkte jag testar mig runt ska testa mig på denna bloggen och så får vi se hur det går Inshaallah det ska gå bra!

Hoppas mina fina läsare från min gamla blogg hittar hit med och fortsätter läsa här!!
Kram på er mina fina, nu ska jag fixa designen :P

1 kommentar:

  1. Assalamu aleikom!

    Visst är blogspot mycket bättre än blogg.se
    Jag försökte fixa blogg där först men det var verkligen krångligt och man kunde inte fixa med designen så mycket som här.

    SvaraRadera