tisdag 22 maj 2012

Magkatarr..

Magkatarr .. inte så kul.
Speciellt inte i mitt stadie just nu i allafall.

Var på sjukhuset hela natten i natt =(
Not fun at all..
Jag som hade tänkt fixa namnbyte och sånt denna veckan, blir nog hemma hela veckan! =(

Här har jag och min man spenderat hela våran natt ungefär.
Min man är så söt med mashaallah världens finaste man.
Han satt med mig hela tiden..

Hahah nu tänker säkert alla ba är det inte sånt en man ska göra?
Men jag är inte van vid sånt, t ex min familj skulle aldrig sitta med mig så länge där eller ens en vän.
Men fortsätter vi i allafall.
Sen han hade en 50 lapp som han ville köpa något till mig med, men det gick inte han sprang runt så söt och letade om någon kunde växla, han höll om mig och allt annat!!!!

Jag har världens finaste man mashaallah!!! <3
Älskar dig (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar