torsdag 17 maj 2012

Ska man verkligen behöva förklara sig?

Egentligen tycker jag inte vi ska behöva det, sen på facebook alla systrar ska sitta och förklara sig?
Kufars kan inte om religionen, därför är det inte ens lönt att sitta och skriva det vi redan att förståt och accepterat!

snälla systrar försök inte att förklara er för kufar, dom bryr sig inte dom vill bara ha mer sätt att försöka trycka ner oss men som jag själv säger, inte ens ett sånt reportage kan få mig att lämna Islam.

Ingenting kan få mig att lämna islam.. Subhnaallah känns lite så att systrarna är rädda för kufars och försöker att förklara sig.

En sak måste ni får klart för er, vi är muslimer, vi kommer aldrig att passa in i kufarländer.
Därför förstår jag inte varför systrar och bröder försöker kämpa så hårt att vara som dom, klär sig inte som Allah bett oss att göra, klä på er ordentligt eller ta av er sjalen helt enkelt...

Förlåt för ett sånt på inlägg är bara så trött på alla dessa muslimer som försöker mer och mer vara som kufars..

If you are a muslim be a muslim!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar